Тема:
Автоматизація звука [Ш] в словосполученнях
(Це заняття, та
всі подальші, можна розділити на 2
або 3 заняття)
Мета:
формувати правильну вимову звука [Ш] у словосполученнях,
розвивати
фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам’ять, увагу, виховувати бажання говорити
правильно. Розвивати дрібну моторику.
Хід
заняття
1.
Дихальні
вправи
( Дивитися
Посібник « ШКОЛЯРИК» ЛОГОПЕДИЧНИЙ
ПОМІЧНИЧОК ДЛЯ ДОРОСЛИХ ТА ДІТОЧОК сторінка 13 «Комплекс вправ на дихання»)
Вправа «Зажени м’яч у ворота»
Вправа «Фокус»
Вправа «Зігрій долоньки»
(Вдихаємо і видихаємо через рот: Х –х – х.)
«Погаси свічку».
(Інтенсивно видохнути, промовляючи : «фууууууу…»)
«Здуй сніжинку» (Здування легких предметів).
2.
Артикуляційна
гімнастика
( Дивитися
Посібник « ШКОЛЯРИК» ЛОГОПЕДИЧНИЙ
ПОМІЧНИЧОК ДЛЯ ДОРОСЛИХ ТА ДІТОЧОК сторінка 13)
Повний конспект заняття за посиланням:
Немає коментарів:
Дописати коментар